Eper sajttorta 



Hozzávalók

 250 gram eper
 2x 300 ml sajtkrém 
1 tk vanilia aroma 
20 dkg porcukor
 300 ml tejszín 
 20 dkg darált keksz 
 5 dkg vaj 
 Csoki a díszítéshez 

 Elkészítés

 A darált kekszet összekeverem az 5 dkg olvasztott vajjal és zsírpapírra a kibélelt tortaformába belenyomkodom az aljába. Hűtőbe teszem mi készítem a krémet. 
 A porcukrot a sajtkrémmel robotgéppel összekeverem utána a tejszínt kemény habbá verem és összekeverem a sajtkrémmel ha valaki tart tőle hogy nem áll össze tehet bele zselatint de nem fontos.

 A krémbe teszek darabolt epret ízlés szerint rákenem a kekszes alapra és jó pár órára a hűtőbe teszem én szeretem egész éjszakára. 
(Az epreket felszeletelem és a forma a gyűrű köré helyezem szépen oda tapasztom és utána öntöm bele a krémet .)  Mikor összeállt a tortánk dekoráljuk ízlés szerint én epret mártottam fehércsokiba és barna csokival díszítettem ,a csoki szíveket sütőpapírra rajzoltam és megvártam míg megmerevedik és úgy tettem a tortára. 
Célszerű csoki tollat használni. 















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon