Brownie egészségesebben

Hozzávalók:

3 érett banán
2 ek mandula vaj de lehet kesudió vagy mogyoró is
4 ek kakaó ( karobport is használhatsz)
1 tk szódabikarbona
6 ek zabliszt( Én mindig ledarálom a zabot sose veszek zablisztet!)
1 tk vanilia aroma
40 g kokuszcukor
125 ml kesu vagy mandula vagy bármilyen növényi tej amit szeretsz! 
Tehéntejet nem ajánlom én lemondtam róla.

Diópár szem de nem kötelező beledaraboltam és a tetejére is szórtam.
Tetejére étcsoki pasztilák de ez is elhagyható

Elkészités:

Villával összenyomkodod a banánt bele teszed a cukrot kakaóport szépen eldogozod utána jöhet bele a mandula vaj és az összes többi hozzávalót.
Beleöntöd a tepsibe 175 fokon süssd 35 percig hagyd kihűlni és szeletelheted is. Isteni. 
Íme: 











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon